پولیش خشگیر قوی مادرز

5,970,000

درخواست استعلام قیمت!

محصول کشور آمریکا

توضیحات

قسمت‌هایی از رنگ شما وجود دارد که بیش از سایرین قسمت ها مورد آسیب قرار گرفته است – در لبه‌های درها و درب صندوق عقب، اطراف دستگیره‌های در، سوراخ کلید، در قفل کاپوت و غیره. چیزی که شما نیاز دارید یک پاک‌کننده خراش است. پولیش پرداخت خراش مادرز روی هر نوع پرداختی کار می کند تا به بازیابی رنگ با مسافت پیموده شده بالا و از بین بردن خراش های سطحی کمک کند.

آستر رنگ خودرو شفاف از نظر طراحی نرم و انعطاف پذیر است و خراش می تواند به راحتی در اثر شستن، خشک کردن، استفاده از پارچه کثیف، عبور از ماشین کارواش، یا در اثر آثار باقی مانده در سطح جاده ایجاد شود. علت هر چه که باشد، مهم است که بدانید همه خراش ها یکسان نیستند. اصلاح برخی از آنها ممکن است دشوارتر از سایرین باشد. نشانه‌های عمیق‌تر که از لایه لایه شفاف رنگ نفوذ کرده‌اند، به یک محصول پاک‌کننده خراش با کیفیت بالاتر یا تعمیر حرفه‌ای نیاز دارند.

به‌جای صرف هزینه بیشتر برای سرویس‌دهی وسیله نقلیه‌ تان برای هر گونه خط و خش، به‌جای آن، از پولیش خشگیر کالیفرنیا گلد مادرز ما امتحان کنید. این طراحی شده است تا حتی آن خراش های عمیق تر و برجسته را کمتر به چشم بیاورد، و شما می توانید آن را در عرض چند دقیقه درست در مسیر ورودی خودرو خود انجام دهید.

واقعیت این است که خراش ها اجتناب ناپذیر و بدیهی هستند. با خراش‌کش ممتاز ما به ماشین خود مراقبت و توجه لازم را در هنگام بروز خراش بدهید.

توضیحات تکمیلی

Brand

Mother’s

Size

8 fl. oz. / 236 mL

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.


اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پولیش خشگیر قوی مادرز”

  • برای بازیابی رنگ و از بین بردن خراش های سطحی روی هر پوششی قابل کاربرد می باشد
  • بهتر کار جهت پیگیری اجرا واکس جهت آبندی و محافظت سطح می باشد
  • استفاده منظم مزایای طولانی مدتی را برای وسیله نقلیه شما فراهم می کند
Availability: ناموجود SKU: 08408