تاریخچه شرکت گارانتی

تاسیس در تاریخ 2014، از سال 2020 به صورت آنلاین ارائه دهنده قطعات با کیفیت خودرو می باشد.

فروشگاه گارانتی Guarantee توسط هادی و فرهاد متقی در سال 2014 به عنوان یک فروشگاه کوچک قطعات خودروهای اروپایی در شهرمشهد ، کشورایران تاسیس و راه اندازی شد. در سال 2020 این تجارت به فروش قطعات آنلاین و تماس تلفنی تغییر جهت داد.از زمان تاسیس شرکت،ما پیشگام در زمینه تامین قطعات اصلی،OE و OEM برای اتومبیل های اروپایی تبدیل شده ایم. در طول این سفر ارزش‌های ما یکسان باقی مانده است: فقط فروش قطعات یدکی(قابل تعویض) با بالاترین کیفیت،ارائه خدمات بی نظیر به مشتری و ارائه دهنده پشیبانی فنی به علاقه مندان به انجام کارهای شخصی (یا خودکفا) جهت کمک به تعمیرو نگهداری وسایل نقلیه خود.ماموریت ما کمک به مالکان خودروهای اروپایی است که تجربه مالکیت لذت بخش تر و پایدارتری را تجربه کنند.

شرگت گارانتی Guarantee (GTVauto.com)؛ یک گروه متعهد از علاقه مندان به اتومبیل با علاقه به تعمیر و نگهداری از خودرو تشکیل داده است. به منظور راحتی حال شما مکانی را در شهر مشهد، کشور ایران،در این زمینه قرار داده ایم.در طی سال 2020، هدف شرکت گارانتی Guarantee (GTVauto.com) ارائه خدمات استثنایی به مشتریان،اطلاعات آموزشی و محصولات دیتیلینگ خودرو برای دیتیلینگ کارهای حرفه ای خودرو،صاحبان نمایشگاه خودرو و افرادی که فی الواقع دوستار خودرو خود می باشند.

برای ما، هیچ چیز رضایت‌ بخش‌ تر از دریافت ایمیل های که از شما دریافت می کنیم نیست که به ما می‌گویند پس از استفاده از محصولات مراقبت از خودرو و نکات دقیق، چقدر از خودروی خود راضی هستید. شما هستید که کسب و کار ما را لذت بخش تر می کند!

درمورد شرکت گارانتی (GTVauto.com)

در داخل چهارچوب ما خود را متعهد کرده ایم که شرکت خود را بر اساس خدمات ، کیفیت و بهبود مستمر بنا نماییم، زیرا می‌دانیم که اگر کارکنان ما عمیقاً به کیفیت محصولات و خدمات به مشتریان خود اهمیت قائل شوند، این امر در طولانی مدت بین روابط ما با مشتری منعکس خواهد شد. ما می دانیم که خدمات و کیفیتی که از همه ما در شرکت گارانتی Guarantee (GTVAuto.com) دریافت خواهید کرد بی نظیر است و درهیچ کجا شما شاهد آن نخواهید بود.

فقط یک راه برای دیتیلینگ دقیق یک ماشین وجود دارد و این نحوه کار ما در اینجا است! فروشگاه های مدرن و تمیز ما جهت دست یابی به بهترین نتایج منحصرا از بالاترین کیفیت محصولات استفاده می کنند. ما معتقدیم که بهترین راه برای مراقبت از وسیله نقلیه این است که آن را به اوج و کمال برگردانیم و سپس از آن محافظت کنیم تا سالهای سال در چشم افراد عالی جلوه کند. ما بسیاری از خدمات پوششی و ظاهری اتومبیل را برای وسیله نقلیه شما دراختیار داریم و در جهت تضمین تجربه عالی درزمینه مراقبت از خودرو ما معتبرترین متخصصان را به خدمت می گیریم.

کاتالوگ آنلاین قطعات اورجینال (اصلی) و OEM خودرو

کاتالوگ آنلاین ما دارای بیش از 150.000 SKU از جمله قطعات BMW ، قطعات Mercedes Benz و قطعات Porsche از طیف گسترده ای از تولید کنندگان با کیفیت بالا است.ما مفتخر هستیم به ارائه قطعات با بهترین کیفیت و پیشرو در صنعت خدمات مشتری در یک دهه.ما همیشه بر روی یک اخلاق و قاعده کلی ایستاده ایم: اگر آن را بر روی خودروهای خود اجرا نکنیم؛ هرگز به شما پیشنهاد فروش نخواهیم داد.

محصولات دیتیلینگ حرفه ای

سالن خودرو شمال شرق شرکت (گارانتی) Guarantee بهترین تسهیلات و امکانات در خصوص خودرو در استان خراسان رضوی و ایران است. متخصص در حفاظت از سطوح و پوشش خودرو، اصلاح و بهینه سازی، پرداخت و سفارش سازی بصری. ما مجموعه وافر و متنابه ای از خدمات را ارائه می دهیم که برای شما و وسیله نقلیه شما طراحی شده است. در شرکت گارانتی Guarantee، ما معتقد هستیم که هر وسیله نقلیه منحصر به فرد است و جهت دست یابی به ارائه ماکسیمم نتایج باید با نیازها و ایده های مشتریانمان همکاری نزدیک داشته باشیم. لطفا به آنچه که ما ارائه می دهیم وقت بگذارید و دنبال کنید.

کاری که ما انجام می دهیم

چشم انداز ما جهت مراقبت و زیبایی بی نظیر از خودرو

در اینجا در سالن اتومبیل شمال شرقی ما تخصص داریم در ظاهر وسیله نقلیه شما. تمرکز اصلی ما این است که از نزدیک با نیازها یا دیدگاه های مشتریان خود در مورد تغییر وسیله نقلیه خود کار کنیم. خدمات تصحیح رنگ ما برای از بین بردن عیوب رنگ از قبیل علائم هاله های دوار، خراش، لکه های آب سخت شده و سایر عیوب برای بازگرداندن وسایل نقلیه شما به یک براقیت عمیق و زیبا. ما همچنین ارائه دهنده برندهای پیشرو در زمینه حفاظت از سطوح مانند پوشش های سرامیک از قبیل Color N Drive, Ethos, HENDLEX و غیره. و کاورهای محافظت از رنگ از قبیل برندهای 3M و VViVid جهت محافظت طولانی مدت در برابر عوامل مضر و آسیب زننده در طی رانندگی روزمره در استان خراسان رضوی و سراسر ایران.

چشم انداز کمپانی گارنتی (GTVauto.com)

چشم انداز ما این است که از طریق پیگیری های بی وقفه در زمینه کیفیت و خدمات، ارزشمندترین و مورد اعتمادترین خرده فروش آنلاین در زمینه قطعات خودروهای اروپایی و دیتیلینگ حرفه ای خودروها در جهان باشیم. برای رسیدن به این هدف؛ به واسطه تکنولوژِی و داده های کلان ما همچنان به ابتکار و نوآوری در زمینه تجربیات مشتریان خود ادامه می دهیم . این فرآیند را با استفاده از عکس هایی که توسط متخصصان از مشتریان و مشتریان آینده ما گرفته شده است، نمایش خواهیم داد. ما در سال 2014 با هدف ارائه خدمات منحصر به فرد و خدمات عالی به مشتریان شروع به کار کردیم. از روز اول، ما همیشه فراتر از آن رفته ایم تا به طور عمیق و گام به گام روند خود را توضیح دهیم، خواه اصلاحات رنگ باشد، پوششهای بدنه و یا کاورهای بدنه و موارد دیگر باشد. همانطور که ما موجودی قطعات در حال رشد خود را حتی جهت ساخت مدل های اروپایی بیشتر گسترش می دهیم، ما متعهد به حفظ توضیحات دقیق قطعات دست ساز برای کاتالوگ هر وسیله نقلیه هستیم که در 8 سال گذشته علامت مشخصه شرکت گارانتی Guarantee (GTVAuto.com) بوده است.

ما اذعان داریم که رشد و موفقیت شرکت گارانتی در طول سالیان متمادی مدیون مشتریانی مانند شما است که صادقانه از شرکت ما حمایت می کنند. ما برای اعتماد شما ارزش قائل هستیم و تمام تلاش خود را می کنیم تا خدماتی را که شایسته آن هستید به شما ارائه دهیم. حمایت و پیشنهادات شما برای رشد ما حیاتی است و ما از این بابت بسیار سپاسگزاریم.

ما مشتاقانه منتظر ادامه خدمات به شما جهت سالهای آینده هستیم.

علی اصغر متقی ( بنیان گذار و رئیس کل)

هادی و فرهاد متقی ( مدیر ارشد اجرایی)